18 maja br. odbyła się konferencja online „Wiedza i umiejętności podstawą budowania Marki Roztocze”, organizowana przez Lubelską Regionalną Organizację Turystyczną.
Podczas konferencji przedstawiono pięć tematów tj.: atrakcyjność przyrodnicza Roztocza; atrakcyjność kulturowa; kuchnia roztoczańska; potencjał atrakcji turystycznych; co poza sezonem, czyli turystyka zimowa. Prelekcje zostały wygłoszone przez dr hab. Teresę Brzezińską-Wójcik profesora UMCS w Lublinie, dr Renatę Krukowską, wykładowcę UMSC w Lublinie, dr Joannę Szczęsną, wykładowcę UMCS w Lublinie, Wojciecha Sachajko z Zamojskiego Centrum Informacji Turystycznej i Historycznej.
Bardzo dziękujemy za udział w konferencji. Wzięło w niej udział ponad 100 osób. Konferencja to pierwszy etap realizowanego przez LROT projektu. Już teraz zapraszamy Państwa na cykl trzech specjalistycznych szkoleń połączonych z warsztatami z zasad spójnego budowania marki, sieciowania i współpracy przy tworzeniu oferty turystycznej oraz marketingu i promocji. Szkolenia odbędą się we wrześniu, październiku oraz listopadzie br. Będziemy Państwa na bieżąco informować o szczegółach projektu.
Konferencja została zrealizowana w ramach projektu pn. „Wiedza i umiejętności podstawą budowania Marki Roztocze”, dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Efekty zrealizowanej konferencji, przedstawione prezentacje:
- Atrakcyjność przyrodnicza – dr hab. Teresa Brzezińska-Wójcik
- Atrakcyjność kulturowa – dr Renata Krukowska
- Kuchnia roztoczańska – dr Joanna Szczęsna
- Potencjał atrakcji turystycznych – dr hab. Teresa Brzezińska-Wójcik
- Potencjał atrakcji turystycznych – dr Renata Krukowska
- Co poza sezonem, czyli turystyka zimowa na Roztoczu – Wojciech Sachajko
Efekty zrealizowanej konferencji, nagranie video z konferencji:
Galeria zdjęć: